Το εστιατόριο που… έσωσε το Metroid

Posted on in Retro Corner by Gearloose

Το παιχνίδι Metroid (NES) ίσως να το γνωρίζουν πολλοί παίχτες, κυρίως από τις μετέπειτα επανεκδόσεις του (ή και τις προσθήκες νεωτέρων τίτλων στην σειρά). Πρόκειται για μια σειρά τίτλων που έχει αφήσει εποχή για το βάθος τους και την ποιότητα τους. Λίγοι όμως γνωρίζουν το μυστικό του παιχνιδιού.

Το εστιατόριο που… έσωσε το Metroid 1

Όπως θα δείτε και στην παρακάτω εικόνα, στα credits του παιχνιδιού, εμφανιζόταν ένα περίεργο όνομα "Benkei". Πολλοί θεωρούσαν ότι πρόκειται για κάποιον προγραμματιστή, ο οποίος και το χρησιμοποιούσε σαν nickname.

Το εστιατόριο που… έσωσε το Metroid 2
 Εικόνα από τα credits της Ιαπωνικής έκδοσης του παιχνιδιού

Η ιστορία έχει ως εξής. Στα τέλη του 1985 (και στα πρώτα μισά του '86), η Nintendo ήταν πολύ απασχολημένη με την δημιουργία του Metroid (φυσικά και δεν υπήρχαν ούτε τα τωρινά μηχανήματα, ούτε και το ανθρώπινο δυναμικό). Έτσι οι ομάδα του παιχνιδιού σπαταλούσε αρκετό χρόνο με την δημιουργία του, που κανείς τους δεν μπορούσε να φύγει για φαγητό.

Το πρόβλημα ήταν ότι σχεδόν κανένα φαγάδικο δεν ήταν πρόθυμο να μεταφέρει φαγητό στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, πλην ενός ρεστοράν, του Benkei Shokudo.
"Αν δεν ήταν το Benkei, δεν ξέρω αν ήμασταν σε θέση να τελειώσουμε το παιχνίδι", δήλωσε μέλος της ομάδας του παιχνιδιού.

Το εστιατόριο που… έσωσε το Metroid 3
Το εστιατόριο που παράγγελναν φαγητό οι δημιουργοί του Metroid, 30 χρόνια πριν.

Η ιδιοκτήτης του Benkei ανέφερε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας rocketnews24.com το εξής: "Αυτό ήταν πριν από περίπου 30 χρόνια. Κάποιος καλούσε από το γραφείο της Nintendo και παράγγελνε μια μεγάλη ποσότητα φαγητού κάθε ημέρα.

Ασφαλώς δεν μπορούσαμε να μεταφέρουμε τόσο μεγάλη ποσότητα με την μια, οπότε και έπρεπε να τα μεταφέρουμε σε μερίδες καθώς τα μαγειρεύαμε, κάνοντας πολλές διαδρομές μέχρι να ολοκληρώσουμε την παραγγελία". Επίσης τόνισε ότι δεν άλλαξε την συνταγή της και στην ουσία παραμένει ακριβώς το ίδιο όπως ήταν τότε.

Το εστιατόριο που… έσωσε το Metroid 4
Το αγαπημένο φαγητό της ομάδας.

Φυσικά και το παιχνίδι θα μπορούσε να γίνει, ακόμη και αν δεν τρώγανε για ημέρες. Ωστόσο είναι ωραίο να μαθαίνεις κάποια πράγματα που έγιναν πολλά χρόνια πριν και αφορά έναν από τους πιο αγαπημένους τίτλους. Είναι ωραίο επίσης το ότι το ρεστοράν συνεχίζει ακόμη και σήμερα να λειτουργεί, στο ίδιο μέρος όπως ήταν και τότε (βρίσκεται στο Kyoto).

Το longplay του παιχνιδιού

Σημ.: Η πηγή του άρθρου και οι εικόνες είναι από το site rocketnews24.com

You might also like

Το Rise of the Tomb Raider σε PS1 case (που όμως δεν μπορείς να αγοράσεις)

Πέρασαν 20 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Tomb Raider παιχνιδιού, που για εμένα ήταν και το καλύτερο παιχνίδι της σειράς (αν και το τελευταίο μπορώ να πω ότι άγγιζε κάπως την ατμόσφαιρα του πρώτου).

  • by Gearloose

Η εξέλιξη της μουσικής του Tetris

Αν ανήκεις στην παλιά σχολή των gamers, σίγουρα θα γνωρίζεις το παιχνίδι Tetris, "παιδί" του Ρώσου προγραμματιστή Alexey Pajitnov, το οποίο το έδινε πακέτο η Nintendo με το GameBoy (και αν είχαμε "καεί" τότε και με αυτό).

  • by Gearloose

Η Nintendo ανακοίνωσε μια Game & Watch κονσόλα αφιερωμένη στο Super Mario Bros

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς είστε αρκετά μεγάλοι για να θυμάστε τα Game & Watch της Nintento, αλλά αν δεν είστε δεν πειράζει, γιατί η Nintendo σκοπεύει να τα επαναφέρει στην κυκλοφορία.

  • by Gearloose

Ο κωδικός Konami θα βρίσκεται στο νέο $10 του Καναδά

Φέτος ο Καναδάς γιορτάζει την 150η επέτειο του σαν έθνος και εκτός των άλλων, θα κυκλοφορήσει ένα νέο χαρτονόμισμα των $10, όπου εκτός από τις ιστορικές φιγούρες που θα έχει επάνω του, θα κρύβει ακόμη ένα μυστικό.

  • by Gearloose

20 χρόνια Super Nintendo!

Πως περνάνε τα χρόνια, ε; Πριν μερικές ημέρες, το Super Nintendo ή Snes, "έγινε" 20 χρονών. Θυμάμαι να πρωτό έρχομαι σε επαφή με αυτό αρχές του '90 και συγκ

  • by Gearloose

26 χρόνια μετά, μαθαίνουμε πως να επαναφέρουμε τα saves στο PlayStation 1

Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

  • by Gearloose

Το GoldenEye 007 δεν είναι πλέον «απαγορευμένο» στη Γερμανία μετά από αίτημα της Nintendo

Πάνω από δύο δεκαετίες μετά την αρχική του κυκλοφορία στο N64, το GoldenEye 007 παύει πλέον να είναι «απαγορευμένο» στη Γερμανία.

  • by Gearloose